sterowniki logitecha mysz/klawiatura a wydajnośc systemu (win XP)

Autor: iTuiTu <ituituWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 12:46:12 MET DST

witam, mam athlona 1000mhz z 512 ramu i klawiaturę logitecha desktop pro z
myszką mousman. oba bezprzewodowe i podłączony odbiornik przez USB.

system z aktywnymi sterownikami (a dają one możliwość korzystania z
dodatkowych przycisków tak w myszce jak i w klawiaturze) chodzi widocznie
wolniej, wręcz upierdliwie (rozwijanie menu start itp).

bez nich - stan się zdecydowanie poprawia ale tracę na funkcjonalności.

wczoraj zainstalowałem najnowsze sterowniki - i to samo.

może wiecie w czym problem i czy można to jakoś przeskoczyć?

dzięki!

--
ituiTu