Re: sb live 5.1 a sb audigy 2 epilog

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 12:38:56 MET DST

Dzisiaj oddalem karte audigy2 do sklepu i wrocilem do starego ukochanego
Live 5.1 :)
Gwozdz do trumny (audigy2) wbily nastepujace 3 fakty:

1.Gram glownie w UT2004(UT2003 i UT) i myslalem o lepszym dzwieku a
tymczasem jest gorszy(o szczegolach nie bede sie rozpisywal ale to
fakt).Pewnie na innych grach wykorzystujacych EAX2.0 3.0 i 4.0 bedzie lepiej
ale ile tych gier jest ...

2.Jakies 2 lata temu zainstalowalem do mojego live5.1 specjalnie
przystosowane oprogramowanie od A2(A2forSBlive) i bardzo mi sie ono
podobalo. Kupujac teraz A2 liczylem wlasnie na to oprogramowanie a tymczasem
z obecnymi A2(oem) sprzedawane jest zwykle oprogramowanie od
SBlive!(kuriozum:)

3.Doszedlem do wniosku ze ~70% mozliwosci A2 bedzie u mnie nie
wykorzystane(mimo ze amatorsko zajmuje sie muzyka).

Pozdrawiam

--
GM(Mirek)
GG:9308778