Re: Czarny Monitor ???

Autor: Tomasz Chojecki <cenkvf78_at_jc.cy>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 11:51:49 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote in
news:ccm9vc$7v6$1@news.onet.pl:

> A próbowałeś włączać monitor i komputer w różnej kolejności? Kiedyś
> miałem tak z kilkoma monitorami CTX, że trzeba je było włączać po
> włączeniu komputera. Włączone przed komputerem czy po resecie dawały
> taki sam efekt jak Twój monitor.

Tak tez probowalem majac wczesniejsze doswiadczenie z moim starym monitorem
daewoo.

Okazuje sie ze problem tkwi gdzies miedzy plyta ASUS-a, karta graficzna a
monitorami LG FT . Problem ze wzbudzaniem monitora ze stanu czuwania.
podobno problem ma byc rozwiazany poprzez jakis upgrage biosu plyty lub
karty graficznej. Takiej informacji udzielil dystrybutor.

--
Pozdrawiam
Tomek