Re: Czarny Monitor ???

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:26:08 MET DST

Osoba podpisana jako Tomasz Chojecki <cenkvf78@jc.cy> w artykule
<news:Xns95219E3DCEF58praxis78wppl@127.0.0.1> pisze:

> "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote in
> Probowalem z inna karta graficzna, ale to nie pomoglo.

Nie chodziło mi o po prostu inną kartę (pewnie z chipsetem tego samego
producenta), ale o rozwiązanie techniczne z innej epoki, co pozwala
wykluczyć więcej możliwych przyczyn.

> Po podlaczeniu
> innego monitora niz LG795FT wszystko dziala jak nalezy. kable
> sprawdzalem w drugiej kolejnosci.

A próbowałeś włączać monitor i komputer w różnej kolejności? Kiedyś miałem
tak z kilkoma monitorami CTX, że trzeba je było włączać po włączeniu
komputera. Włączone przed komputerem czy po resecie dawały taki sam efekt
jak Twój monitor.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)