Re: lamerskie pytanie

Autor: Jacek S. <orm_at_nqerfh.cy>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 00:48:33 MET DST

Dnia Sun, 11 Jul 2004 23:24:36 +0200, Tensor <noemail@wp.pl> napisał:

> Mozliwe ze ja mam tylko wadliwa sztuke plyty K7S5A
> PRO 5.0.

No obawiam się, że nie masz wadliwej sztuki ( w ogólnie rozumianym sensie
) - ten typ tak po prostu ma;) To jeszcze jedna z niespodzianek tejże
urokliwej płyty ( chociaż nie każdego modelu - co sprawe robi jeszcze
ciekawszą ). Temat już był poruszany jakiś czas temu, gdzie kilku ludzi
potwierdziło ten zastanawiąjący fakt. I właśnie od tamtej pory bije się z
myślami, czy szukać lepszego zasilacza,ryzykując "utopienie" kasy, czy
co... No ale praca z Codegenem to troche jak spacer po polu minowym:) Ale
problem polega na tym, że np. ja nie ma skąd wytrzasnąć na chwile
konkretniejszego zasilacza:( Żaden ze znajomych nic dobrego nie ma, a
sklepy... No cóż, ostatnio mi kobita powiedziała, że z tych lepszych
zasilaczy to oni tylko na zamówienie sciągają, bo to dla "wybrednych"
klijentów tylko, i oni na zapas nie biorą, bo po co ma leżeć? Więc kwestia
dogadania się co do ewentualnego zwrotu, gdyby nie "chodził" chyba nie
wypali... Ale jaja...

--
Jacek S. / Opera M2/7.50
ECS K7S5A/Athlon XP 2000+/512 MB DDR/GeForce5200FX