Re: lamerskie pytanie

Autor: Tensor <noemail_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 23:24:36 MET DST

kamtzu wrote:

> yyy? ale nie chce ci dzialac wogole czy na tej magistrali? bo tez mam
> k7s5a i w tym tygodniu planowalem kupic tez zasilacz...
> to mnie zaskoczyles!

ten zasilacz nie chce dzialac z ta plyta ale wiem ze u niektorych ten zestaw
dziala! Ja mam taki sprzet:

Duron 1400MHz @ 1575Mhz
Cooler: Arctic TC rev2 (silent, 1500obr/45stopni@idle)
2x256MB DDR noname
Video: Riva TNT 16MB
HDD: Maxtor 60GB
3xLAN PCI
bez FDD

Ten komp nie zabiera zbyt duzo mocy, bo od roku
dziala na zasilaczu CODEGEN 200W i co najlepsze: tylko na takim!
Probowalem FEEL250W i tez nie dziala, ModeComa 350GTF kupilem myslalem ze
pojdzie, i tak samo. Ustawialem na plycie magistrale 100/133/150 i na
zadnej nie dziala. Poprostu komputer nie startuje, ale wiatraki sie kreca.
Cdrom miga, dysk sie kreci. A komp tak jak by co 4 sekundy sie resetowal.
Zasilacze oczywiscie dzialaja na innych plytach (PentiumIII 500Mhz na Abicie
z BX, oraz PentiumII 333 na jakiejs zintegrowanej)

ja bym na twoim miejscu przed kupnem sprawdzil czy plyta ruszy na tym
zasilaczu (a najlepiej to pozycz byle jaki zasilacz, byle wiekszej mocy od
aktualnego i sprawdz). Mozliwe ze ja mam tylko wadliwa sztuke plyty K7S5A
PRO 5.0.