Re: kworld - tuner tv

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 00:48:24 MET DST

Użytkownik "bogdan" <seawolf2_usunto_@plus.ds14.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:ccru1f$rm1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> witam,
>
> niedawno zakupilem tuner tv kworld mpeg tv station z chipsetem philipsa
> 7134,
> no i mam problem bo aplikacja dostarczana z karta jest beznadziejna.
> czy moze mi ktos poradzic czym mozna ogladac obraz z tej karty?
> moretv i borg niestety nie dzialaja,

Fly 2000 TV
http://auzol.narod.ru/index_e.html
Też mam ten tuner i znalałem ten programik i jest bardzo dobry. Ten
program jest specjalnie napisany pod tunery z SAA71x także sprawdza się
doskonale. Obraz bardzo ładny, dzwięk stereo, obsługa pilota.
Jest jeszcze program co się zwie ChrisTV. Też obsługuje SAA7134 i całkiem
fajny jest ale miałem z nim problemy.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl