Re: kworld - tuner tv

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 08:53:57 MET DST

> niedawno zakupilem tuner tv kworld mpeg tv station z chipsetem philipsa
> 7134,
> no i mam problem bo aplikacja dostarczana z karta jest beznadziejna.
> czy moze mi ktos poradzic czym mozna ogladac obraz z tej karty?
> moretv i borg niestety nie dzialaja,

Dsacaler, niestety nie ma pilota, radia, VCR ale obraz jest najlepszy ze
wszystkich aplikacji TV. (uzywam tez Fly2000TV ale on czasami robi
niespodziewane resety kompa, ma dobry VCR)

Ponadto na stronach
http://www.pronox.com.pl/download.php?dir=sterowniki/tunery%20tv%20pci
masz w miare nowe sterowniki i oprogramowanie.

Pozdrawiam

--
GM(Mirek)
GG:9308778