Re: HDD - praca do gory nogami ???

Autor: Olek. <olek-2020_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 22:32:41 MET DST

Krzysiek Szczepanek wrote:

> A dokumentcja techniczna, chocby Seagate'a? ;)
> http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/cuda7200pm.pdf
> Czesc 3.4 Drive mounting

czy moglbys przetlumaczyc - moj angielski jest za slaby - czy pisze tam ze
mozna , czy ze nie mozna?:)
pozatym to instrukcja ta dotyczy dysku "zwyklego" 3,5 calowego - takiego nie
odwazylbym sie zamontowac inaczej niz poziomo, a moje pytanie dotyczylo
dysku 2,5'' -notebookowego,
Instrukcja do dyskow sie przyda - tylko poszukam na stronie Seagate'a malych
dyskow

dzieki za pomoc
pozdrawiam
Olek