płyta na nForce2 i kilka pytań

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.NOSPAM.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 21:32:23 MET DST

Witam
Od 3 dni siedzi u mnie w kompie ASUS A7N8X-E Deluxe i mam pare pytań
związanych z tą płytą. Po pierwsze to czy da się coś zrobić by dzwięk
stereo szedł na 4 głośniki? Włączyłęm opcję clone i owszem Winamp i inne
playery grają na 4 głośnikach ale już dzwięki windowsa albo sygnał audio z
karty TV są słyszalne tylko na przednich głośnikach.
Drugie pytanie dotyczy sterownika do kontrolera dysków. Który lepszy ten
standardowy od Windows XP czy ten od nVidii?

Z góry dzięki za pomoc.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl