Re: zabezpieczenie przed formatem?

Autor: Brodi <madmax81_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 19:06:29 MET DST

ja znalazłem pare sposobów opartych na bugach i ograniczeniach microsoftu
:-))
1. czym on formatuje dysk ?
jeśli PM albo innym podobnym programem to wystarczy za pomocą np ranisha
utworzyć partycje o chs 0,1,1-260,254,60 (zamiast 0,1,1-260,254,63 )
albo 253/60 . dużo programów nie trawi partycji które nie kończą się na
ostatnim sektorze ścieżki :-)
drugi bajek to zostawić pare Mb wolnego miejsca na początku dysku i zrobiś
tam partycje linuxową albo jakąś inną , tego tez pare programów nie trawi
2. Bootmenager z hasłem
3. wywalić z windowsa programy format.exe itp oraz ustawić w biosie
bootowanie tylko z HDD + hasło do biosa + zaspawać zworke na płycie od
resetu biosu :-)) hardkor :-)
4 . google ?
5. tego nie sprawdzałem :-) stworzyć partycje fat z klastrem 64 KB większą
niż 2 GB ?

Jeśli ma winXP z NTFS to wprowadż hasło administratora a siorze daj konto
ograniczone + gpedit.msc + secpol.msc i poustawiaj co chcesz .