Re: zabezpieczenie przed formatem?

Autor: waldek <jarrefan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 19:06:26 MET DST

> Eh... brat mojej dziewczyny ma chyba jakies skolonnsoci do psychicznego
> znecania sie. Co dwa tygodnie formatuje jej dysk pod pozorem "czyszczenia z
> wirusow". Czlowiek 21 lat... w glowie sie nie miesci :/
>
> Czy jest jakis sposob w ktory moglbym zniechecic go do tych formatow? Wydaje
> mi sie ze haslo na biosie + obudowa z kluczykiem co by nie wyzerowal cmosu
> by wystarczylo...
> Tyle ze taka obudowa P4 kosztuje ca. 500pln, co jest cena zaporowa...
>
> Jakies pomysly?
>
> pozdrawiam
> Marcin

moze po prostu wytlumacz mu, ze do wyczyszczenia z wirusow
wystarczy plytka z dobrym antyvirem, adawarem i ethereal np...
jak sie winda nie podnosi, bo az tak zasyfione, to wystarczy
plytka instalacyjna od windozy i tryb naprawy...

abstrachujac od tego, ze moze byc tak nawalone wirusow i innego
bajzlu i instalka ponowna jest konieczna

ale wystarczy raz porzadnie to zrobic, zainstalowac antywira,
codziennie go aktualizowac, to samo z adawarem i firewalla
zainstalowac
i juz

pozdrawiam
waldek