Re: Gdzie strony www o skladaniu kompa.

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 17:42:56 MET DST

> sprawdzaniem wszystkiego dokładnie, ew. doszlifowywaniem
> radiatora i spowalnianiem wentylatorów trwa do dwóch godzin,
> a późniejsze testowanie stabilności i dopieszczanie para-
> metrów w BIOSie -- kolejne dwa, trzy dni.

Gdzie skladasz? Jezeli za takie sztuki bierzesz 150 zl to ja ci dam, przy
nastepnym kompie. :-))
Ponadto rozbawil mnie ten post, moje doswiadczenia sa diametralnie inne,
takich skladaczy jak ty trzeba by obwozic po Polsce i pokazywac, na pohybel,
rzeszom partaczy, ktorzy sie tym paraja.
pozdrawiam
Piotr
PS. Do lez, dawno sie tak nie usmialem...