Re: Gdzie strony www o skladaniu kompa.

Autor: Bardziej <SuperBardziej_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 09:48:55 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ccpjk9$9ri$1@news.onet.pl...

> Czy nie za wysoko się cenisz ?
> Z takiego zestawu za 3k zł to 150 zł - za 45 min roboty.

Żadko się zdarza, żeby wszystko ruszyło w 45 min, chyba dużo nie składałeś,
skoro nie zdarzyło Ci się jechać np. z płytą na drugi dzień, po
kilkugodzinnych kombinacjach. Oczywiście dochodzi instalacja systemu,
sterowników, i podstawowych programów. W cenie powinno się uwzględniać
statystyczny czas i koszty złożenia, a tylkko optymistyczną wersję.

Pozdrawiam Bardziej