Re: Zestaw do 2500zł do oceny

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 10:33:29 MET DST

IMHO :
-broń Boże nie kupuj Celerona - ta "magia wielkich liczb" to do biura się
nadaje

-MoBo też bym się zastanowił nad czymś markowym nie Asrock,ECS itp
Gigabyte ma fajne płytki pod AMD na Via KT600 np.
 ma ona większość nowych technologii i nie jest za droga (ca.340 zł) lub
okrojoną wersję
Dla mnie śmieszni są ludzie, którzy kupują wypasiony sprzęt za 4000 zł z
grafiką za 1000 zł i
do tego MoBo Asrock lub ECS za 200 zł - może dobra płyta wydajności nie
podniesie
ale stabilność tak.

-pamięci kup markowe - polecam TwinMOS

-zasilacz rzeczywiście by się lepszy przydał np. najtańszy Chieftec 300W lub
360W

-co do monitora to mam podobne zdanie jak do MoBo
Przecież to właśnie na monitor będziesz patrzał i to od jego jakości będzie
zależeć
"przyjemnosć" przebywania przed komputerem dla mnie minimum to
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3123 lub Flatron 700P. Wogóle to co
się teraz
porobiło jest straszne ludzie kupują 17" za 400 zł w marketach i wychwalają
je pod niebiosa -
pewnie nigdy nie siedzieli przed dobrym monitorem i nie mają porównania, a
wierz mi jest duża
różnica między monitorami (sam mam SONY 200 ES za którego dałem 2000 zł w
1998r.).
Ludzie wiedzą, że za 5000 zł dobrego auta się nie kupi ale myśl, że 17" za
400 zł to szczyt osiągnięć
techniki (a puźniej płacą 500zł za okulistę)