Re: Gdzie strony www o skladaniu kompa.

Autor: Volcan Computers <volcan.computers_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 11:08:25 MET DST

> Czy nie za wysoko się cenisz ?
> Z takiego zestawu za 3k zł to 150 zł - za 45 min roboty.

Witam :)

Ja biorę podobne pieniądze za taką usługę. Oczywiście w cenie jest dobranie
(lub zoptymalizowanie) konfiguracji, zakup i przywiezienie sprzętu do mnie
(w tym przejazd z klientem niejednokrotnie po kilku punktach w celu wybrania
obudowy, klawiatury itp. - wiadomo, że walory estetyczne też mają duże
znaczenia dla nabywcy), następnie montaż wraz z pełną konfiguracją i
przetestowaniem (ewentualnie OC, jeśli klient wyrazi taką chęć), potem
transport sprzętu do domu klienta, zmontowanie, podłączenie i krótki
instruktaż. Dodatkowo pierwsza usługa serwisowa jest gratis (pod warunkiem
nienaruszenia plomby na obudowie - zerwanie plomby nie powoduje utraty
gwarancji, ale powoduje utratę tej pierwszej usługi serwisowej).

Pozdrawiam :)