Re: SAMSUNG

Autor: Łukasz Wesołowski <lukaszx12_at_go2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 01:48:35 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Łysiak" <poszukiwacze@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:ccple9$fah$1@inews.gazeta.pl...

> Dzięki za wszystkie rady. To ma być monitor do pracy z programami CAD.
> Z tego co piszecie to wynika, że lepszy byłby model z ekranem DFX np.
957DF.
> Ale moze być równiez monitor innej firmy.Szukam bardzo dobrego monitora w
> rozsądnej cenie.
> Mam jeszcze na oku LG F900B FLATRON płaski. co o tym sadzicie??

NIE !!!
Płaski to jest ale ma słaba elektronike - pasmo video ma
niespecjalne - 203 mhz, Model 900P ma 235 mhz a Samsung
957MB ma 260 MHZ. A 959NF ma 290 MHZ.
Miałem tez kiedyś Flatrona 900P i niestety 2 egzemplarze
które miałem miały wady - w pierwszym odkleił sie luminofor
po 1 tygodniu a w drugim była strasznie słaba zbieżnośckolorów w
rogach :/