Re: SAMSUNG

Autor: Krzysiek Łysiak <poszukiwacze_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 23:00:57 MET DST

Łukasz Wesołowski <lukaszx12@go2.pl> napisał(a):

> Mam taki od niedawna i nie narzekam. Jednak funkcja Magic Bright powoduje
> spadek ostrości
> więc nadaje sie tylko do gierek i ogladania filmów niż do pracy z tekstem.

Dzięki za wszystkie rady. To ma być monitor do pracy z programami CAD.
Z tego co piszecie to wynika, że lepszy byłby model z ekranem DFX np. 957DF.
Ale moze być równiez monitor innej firmy.Szukam bardzo dobrego monitora w
rozsądnej cenie.
Mam jeszcze na oku LG F900B FLATRON płaski. co o tym sadzicie??

Pozdr
Krzysiek