Re: Cicha, najlepiej praktycznie bezglosna klawiatura

Autor: lego <lego_at_onet.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 22:54:36 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Rakoczy" <grzybu@no-spam.obywatel.pl> napisał w
wiadomoœci news:ccjgee$lns$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Jako, że ostatnio znowu bywa tak, że siedze nocą przy komputerze to żonka
> zasugerowała mi żebym sobie poszukał jakiejś cichej klawiatury ;)
> Kompa mam cichego - słychać tylko klawiaturę :(
> Próbowałem kilku klawiatur w zaprzyjaźnionym sklepie, ale wszystkie
łomoczą
> przy szybkim pisaniu.
> Klawiaturka z mojego laptopa Toshiby jest cicha więc się da takie zrobić.
> Może ktoś zna jakieś ciche klawiatury?

            Od dwoch miesiecy mam Tracera Ultra Touch. Matowe,
natyposlizgowe przyciski o naprawde malym skoku, w grach nie zauwazylem
charakterystycznych dla tanich klawiatur piskow. Cena kolo 30 zlotych, wiec
jesli sie nie spodoba, to jakiejs rozpaczy nie bedzie. Jedynym problemem
bylo przyzwyczajenie do "laptopowego" ukladu klawiszy. Jest jeszcze
blizniacza kjlawiatura Tracer Ultra Soft, rozni sie wygladem.

> --
> Pozdrowienia
> Grzegorz Rakoczy

lego