Cicha, najlepiej praktycznie bezglosna klawiatura

Autor: Grzegorz Rakoczy <grzybu_at_no-spam.obywatel.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 14:56:34 MET DST

Witam,

Jako, że ostatnio znowu bywa tak, że siedze nocą przy komputerze to żonka
zasugerowała mi żebym sobie poszukał jakiejś cichej klawiatury ;)
Kompa mam cichego - słychać tylko klawiaturę :(
Próbowałem kilku klawiatur w zaprzyjaźnionym sklepie, ale wszystkie łomoczą
przy szybkim pisaniu.
Klawiaturka z mojego laptopa Toshiby jest cicha więc się da takie zrobić.
Może ktoś zna jakieś ciche klawiatury?

--
Pozdrowienia
Grzegorz Rakoczy