Re: Wyswietlacz LCD

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 22:31:15 MET DST

"Michal Kosciowski" <kosciej@cut_it_off.sin.univ.gda.pl> wrote in message news:Pine.LNX.4.58L.0407101945090.542@sin.univ.gda.pl...
> Ostatnio znalazlem na sieci informacje o wlasnych projektorach LCD..
> Interesuja mnie nastepujace zagadnienia...Czy komus sie kiedykolwiek udalo
> cos takiego zrobic?
> Pozdaje url: http://www.audiovisualizers.com/madlab/lcd_proj.htm
>
> Interesuje mnie ostani z tych projektow...Ten z dwoma zarowkami...Czy to
> ma jakis sens zrobienie czegos takiego?
>
> Ile kosztuje panel projektorowy LCD i czy wogole cos takiego mozna gdzies
> dostac?
> Szukalem na allegor, lecz nic nie znalazlem...

Nie chcialbym Cie zniechecac, ale nawet jesli uda Ci sie znalezc te
komponenty to za darmo ich nie dostaniesz... Na dodatek efektów nie
spodziewaj sie rewelacyjnych czy nawet w malym stopniu porównywalnych
z fabrycznym urzadzeniem tego typu - w domowych warunkach nie masz
wiekszych szans na skompletowanie takiego sprzetu...
Takie instrukcje sie w sieci poniewieraja od dawna ale to dla frajerów,
aby im np. soczewke fresnela sprzedac, aby sie potem poniewierala
u nich w garazu bo z projektu nic nie wyjdzie... Daj sobie spokój. :-))