Wyswietlacz LCD

Autor: Michal Kosciowski <kosciej_at_cut_it_off.sin.univ.gda.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 19:50:38 MET DST

Ostatnio znalazlem na sieci informacje o wlasnych projektorach LCD..
Interesuja mnie nastepujace zagadnienia...Czy komus sie kiedykolwiek udalo
cos takiego zrobic?
Pozdaje url: http://www.audiovisualizers.com/madlab/lcd_proj.htm

Interesuje mnie ostani z tych projektow...Ten z dwoma zarowkami...Czy to
ma jakis sens zrobienie czegos takiego?

Ile kosztuje panel projektorowy LCD i czy wogole cos takiego mozna gdzies
dostac?
Szukalem na allegor, lecz nic nie znalazlem...

Pozdrawiam, Michal

--
W adresie mail wytnij cut_it_off :)