Re: Jak zainstalować dysk twardy?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 19:32:23 MET DST

Dnia Sat, 10 Jul 2004 17:13:04 +0200, Kaldachar wierząc w jedynie słuszne
swe słowa napisał(a):

> Znajdź w BIOS hdd autodetect .

Tej opcji nie ma już we współczesnych biosach, a już na pewno w większości.

> Tam powinien rozpoznać dysk . Następne
> F10 ( zapisz ustawianie ) nacisnąć Y i enter . A pozostałe czynności
> patrz post wyżej .

Stary dzięki serdeczne, z tym, że o tym wiem już od jakichś 12 lat.

> P.S. A tak na przyszłość , jeżeli chcesz dokładnych porad to podawaj
> konfiguracje komputera z którym masz problem . Etat wróżki jest wolny ,
> ale nikt się jeszcze nie zgłosił ;-)

A Ty na przyszłość odpowiadaj na właściwy post.

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,