Re: Jak zainstalować dysk twardy?

Autor: Kaldachar <kaldachar_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 17:13:04 MET DST

Użytkownik Marco napisał:

> Trzeba go sformatować i zainstalować system. No i zworkę na master, ale
> mniemam że to już jest.

Znajdź w BIOS hdd autodetect . Tam powinien rozpoznać dysk . Następne
F10 ( zapisz ustawianie ) nacisnąć Y i enter . A pozostałe czynności
patrz post wyżej .

Pozdrawiam

P.S. A tak na przyszłość , jeżeli chcesz dokładnych porad to podawaj
konfiguracje komputera z którym masz problem . Etat wróżki jest wolny ,
ale nikt się jeszcze nie zgłosił ;-)