Skaner Mustek Cg-8400T

Autor: Adasio <franklyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 15:50:22 MET DST

Witam. Mam mały problem bo dostałem od wója skaner podręczny i nie wiem jak
mam to zrobić co by go podłączyć do pc-ta. Ma on wtyczke podobną do PS2 ale
bolce nie pasują, takie wejście zaś mam w Macintoschu. I mam pytanie czy są
jakieś przejściówki co by ten skaner podpiąć nie wiem do USB albo do COM'a??
Czy musze zaopatrzyć się w dodatkowy kontroler z takim gniazdem???

Pozdrawiam
Adam