Karta TV i problem z drgającym obrazem

Autor: Maciek \ <maciek-b_at_post.BEZSMIECI.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 12:27:01 MET DST

Witam wszystkich.
Mam problem z karta TV (KWorld MPEGTV Station na kości Philips SAA7134).
Mianowicie jak podłącze do karty sygnal TV kablowej to mam zakłócenia na
monitorze. Obraz delikatnie drga lub przechodzą po nim fale (mówię o zwykłym
obrazie np. z Windowsa a nie z obrazie TV). Strasznie mnie to wkurza i męczy
oczy. Gdy odsunąłem kate TV jak najdalej od graficznej i ułożyłem kable
antenowy i sygnałowy od monitora sytuacja sie poprawiła ale nie jest tak jak
być powinno. Może jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Proszę o pomoc.

--
Maciek "Bieniu" Bieniek
maciek-b@post.NOSPAM.pl