Re: Zasilacz do 100zl?

Autor: Tynio <tynio_NO_SPAM__at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 12:05:34 MET DST

> Chcialbym sie dowiedziec od Was jaki zasilacz polecacie, do max 100 zl ?
> Oczywiscie sqad ktory bedzie nim napedzany to Asus A7N8X DELUXE, Bartek
> 2500 MHz, Radek 9600pro, HDD 80GB Segeate 7200 obr/min, CDRW Lite-on, FDD.
> Wedlug mnie 300W jest wystarczajaca moc na ten zestaw, ale no i wlasnie
nie
> wiem do konca - dlatego sie pytam.
> O/C wchodzi w rachube: "Radosława" i "Bartłomieja" :)

Cześć

Wydaje mi się że dobre zasilacze to też HuntKey
Słyszałem że są najlepsze z tych najsłabszych ale to było tak ze 2 lata temu
teraz to nie wiem jak to
się ma do tamtych czasów też miałem dylemat po zmianie karty graficznej do
ATI 9500 Pro ;)
i poczekałem miesiąc dodałem sobie 150 zł (a miałem 150 zł) i kupiłem
obudowę + zasilacz
Enlighta bardzo dobra obudowa i zasilacz ;)

Dodam że ten zasilacz to 300W a spisuje się super od ponad roku w takim
sprzęcie
DDR 3x256MB -768MB + płyta MSI KT3 Ultra ARU + ATI 9500 Pro + nagrywarka DVD
+
nagrywarka CD-RW + CD-Rom + HDD 20 GB 7200 + HDD 40 GB 7200 + HDD 80 GB 7200
+ HDD 3.2 5400
oraz SB LIVE + karta sieciowa + 2 pady na USB i kierownica USB a i procek
1700+ @ 2200+ i 4 wentylatorki
to nie jest mało a sprzęt działa rok co jednak mówi o zasilaczu że jest OK

Dziś masz taki konfig jak napisałeś a jutro dojdzie Ci jeszcze jeden HDD +
nagrywara DVD i może jeszcze coś i co znowu będziesz zmieniać zasilacz ??
ja znalazłem za 99 zł HuntKey BS3000 300W SATA Ultra Cichy ale nie wiem jak
to jest z klasą tego zasilacza
moje zdanie (tak jak wielu innych ludzi) nie bądź żyła daj 99 zł do tej
100-wki i kup coś za 199 zł a nie będziesz żałować ;)

PS
CHIEFTEC HPC-360-202 - za 199 zł

Tynio

Pozdrawiam