Re: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)? [long] (was: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)?)

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 23:24:44 MET DST

Przekonaliscie mnie. Kupie bartona mobile ale chyba 1,65V bo ten lepszy jest
znacznie drozszy jesli sie juz pojawi a i tak ciezko gdziekolwiek dorwac...

Za to mam pytanie do was:
jakie chlodzenie byscie mi polecali do mojej obudowy (jesli w ogole jakies
dodatkowe) i procesora, tak zeby podkrecic bartona chociaz na 3200+ (bo na
tyle bym podkrecil pewnie). Chodzi mi o rzeczy dostepne na ktorejs z tych 2
(bo z nich bede skladal zestaw): www.ptr.pl oraz esc.pl

Ale tez nie hcialbym zeby mi wyl jak szalony, wole w miare cicho :).

Bardzo dziekuje za pomoc. Ja mam kilka swoich typow, ale tak na prawde nie
chcialbym kupic wszystko super a na koncu okaze sie ze wszystko sie
przegrzewa i musi mi chodzic procek jak zwykly barton..

Pozdrawiam
Geralt