Re: Seagate Barracuda 40GB: 32 --> 40 po zmianie plyty

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 20:57:59 MET DST

> jezeli zostawisz zworke to nadal bedzie 32GB ale jesli ja wypniesz to
> starych danych nie bedzie. jedynie przenies wszystko na dysk kolegi... i
> sformatowac 40gb od nowa.

Wlasnie o to mi chodzilo - czyli jutro rano pojade do znajomej, przegram
jej na dysk wszystko i pozycze ten dysk.
Wroce do domu, podepne do nowej plyty, zrobie na 20+20GB ni dopiero
przegram wlasne dane.

Troche szkoda ze trzeba tak 100 razy przegrywac, ale co ja zrobie :-/

Dzieki za informacje :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055