Re: Seagate Barracuda 40GB: 32 --> 40 po zmianie plyty

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 20:44:37 MET DST

> Ale jutro kupuje nowa plyte i tu jest bol - czy moge po prostu rozpoznac
> na nowej plycie ten dysk pelna pojemnosc (ma 2 partycje - 20 i 12GB) 40GB
> i bede mial caly czas moje 2 partycje z danymi, czy cos sie w ogole
> skaszani i wszystkie dane mi szlag trafi?
>
> Interesuje mnie czy ktos z Was juz w ten sposob dane przenosil i jak to
> wychodzilo.

bez obaw, jeżeli dysk masz ustawiony zworką na 32, to do jakiejkolwiek nowej
byś go nie podłączył to i tak będzie 32, dopiero po wyjęciu zworki
ograniczającej i po formacie i zrobieniu nowych partycji będzie widziany
jako 40

miałem taką sytuację z moim IBM-ie 40 a nawet zapomniałem że on ma 40 a nie
32 i przez jakieś 6 miesięcy chodził na nowej płycie odchudzony

pozdrawiam