Re: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)? [long] (was: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)?)

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 20:42:35 MET DST

> Oczywista, że pójdzie!
>
> BARTON, człowieku, zlituj się nade mną! A wersję Mobile weź, tylko raczej
> tą 1,45V, a nie 1,65V [mam 1,65V@1,75V i się grzeje max. do 65*-67*C]

Tak to jest, jak sie czyta za duzo artykulow na necie, juz mi sie literki
poprzestawialy ;). Barton oczywiscie. Mobile jest sporo drozsza przynajmniej
w sklepie www.ptr.pl (w moim miescie) kosztuje 389.18 i nie wiem jaka to
wersja 1,65 czy 1,45.
Za to w sklepie esc.pl Athlon Barton 2500+ kosztuje 339. Czy warto dorzucic
50 zl na mobile? Dodatkowo musialbym calosc montowac (bo nie w jednym
sklepie), a szczerze to jako jedynej rzeczy ktora nie montowalem to wlasnie
procka i wentylatora na plyte...

A w ogole czy mobile 2500+ puszczone na 3200+ bedzie tak samo wydajne jak
barton 2500+ puszczony na 3200+?

Pozdrawiam
Geralt