Prosze o pomoc !!!!

Autor: Daniel Pilat <dpilat_at__bezspamu_konto.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 18:00:00 MET DST

Windows 98 SE, komputer ma zainstalowany dodatkowy kontroler PCI na IDE i
sterowniki do niego i tak jakby po zainstalowaniu tych driverów pojawił
sie po raz drugi w "Mój komputer" dysk który mam w kieszeni komputera
tylko pod inna literą dysku. Natomiast dysk C jest tylko raz chociaz tez
jest na tym kontrolerze, Co moze byc przyczyna i jak wywalic to ?

--
Pozd.Daniel
GG:486659