Problem z haslem w BIOS

Autor: Tomek <twboxABC_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 17:05:17 MET DST

Witam,
przytargałem z firmy do domu komputer stacjonarny na dłużej i postanowiłem
anulować hasło ustawiane w BIOS pojawiające się zaraz po starcie komputera.
Niestety cos namieszałem i zmieniłem je na jakiś bliżej nie określony ciąg
znaków zamiast anulować. Nie jestem w stanie dojść do niego metodą prób i
błędów. Wiem, że można sprzętowo usunąć (wyzerować) hasło, niestety jestem w
temacie zupełnie zielony... Czy wyjęcie baterii coś pomoże?

Komputer jest mocno wiekowy. Stare Pentium pierwszej generacji. Po włączeniu
udaje się odczytać następujące informacje: ROM PCI/ISA BIOS (2A5LDH2B), CMOS
SETUP UTILITY, AWARD SOFTWARE INC.
Windows w wersji 98.

Gorąco proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Oczywiście miałem dzisiaj cały
wieczór pracować... ehhhh....

--
Tomek - twboxABC@poczta.onet.pl
Odpowiadajac, usun z adresu:   ABC.