Re: Czy pojdzie taki komp (zasilanie)?

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 17:09:18 MET DST

Użytkownik "marcus075" <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:cclqp2$om0$1@korweta.task.gda.pl...
> Na obywatelu Virus_7 oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło
>
> [ciach, bo tutaj jest długa lista plusów Samsunga]
>
> Virus- możesz ciąć wrotki i cytaty ogólnie? TIA!

Dziekuje za opinie. Wiec wezme samsunga 160 GB 8 MB cachu. Ale to chyba nie
natychmiast. Najpierw kupie bez tego dysku zawsze moge dokupic (zreszta
zastanowie sie). Poza tym biore zasilacz Chieftec 420W Dual Fan model:
HPC-402-302-DF wiec opwinnypojsc. Ciagle mysle nad chlodzeniem i szczegolami
innymi... Niby sa jakies decybele, ale mi nie wiele mowia bo nie wiem jakie
decybele jak slychac. Mysle tez czy do obudowy dokupywac tez jakies
wentylatory. Moze jakies rady, moj zestaw jest podany w wczesniejszym mailu
wiec mozecie ocenic cieplo... Aha procesor o ile to mozliwe podkrecilbym.. Z
tym ze nie wiem czy byron 2500+ czy jednak mobile 2500+...

Dziekuje za odpowiedz dotychczasowe..

Pozdrawiam
Geralt