Re: Sony Vaio PCG-K215B

Autor: Lidka i Tadek <tadek13_at_nospam.polbox.com>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:54:03 MET DST

Saiko Kila wrote:
> Nie jestem użytkownikiem tego modelu, ale mój Vaio ma zasilacz z
> wyjściem 19,5V 4,1A, więc zbliżony. Jesteś pewien, że chcesz komputer
> przenośny z Celeronem nie-mobilnym?

No właśnie nie jestem tego pewien. Natomiast wiem, że model z mobilnym
Athlonem (nie Sony) ma pobór prądu 6A przy 20V. Pewnie chodzi o maksymalny
pobór ale zawsze...
Skoro już piszę - jakie złącze TVOut ma Twój model? Bo ZTCW to Sony mają
takie dziwne coś, a przejściówkę na SVHS trza se kupić w Sony... Pewnie za
"śmieszne" pieniądze.
Pozdro
Tadek