Re: cache dysku 8MB vs. 2MB

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 16:01:32 MET DST

radarek wrote:
> Mozna gdzies poczytac wiecej o warunkach testu? Jakos dziwacznie to
> wyglada -
> mozna by pomyslec, ze gry korzystaja intensywniej z dysku niz serwery
> plikow.
> W sumie ciekawe porownanie, ale blizej 10-20% byly te roznice.

w faq jest zdanie że ten test symuluje serwer z kilkoma tysiącami userów
na raz i firmware nie potrafi przewidywać ich ruchów

możliwe że to zmyślone usprawiedliwienie dla g!@#ianego benchmarka

> Hehe, dodatkowo wyszlo im ze najmniejsze roznice miedzy dyskami sa podczas
> kopiowania malych plikow.

obalamy stereotypy ;D

na początku tego wątku bym powiedział koledze Darkowi żeby kupił tańszy dysk

teraz mi się wydaje, że warto kupić z 8 MB bo można liczyć na lepsze
firmware LOL!