Re: dysk i kontroler S-ATA?

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 11:51:07 MET DST

Użytkownik "Kuba" <qba@nysa.com.pl> napisał w wiadomości news:cclj2d$d74
> Nie wiem, ale mam wrażenie, że ten interfejs jest jakby niedopracowany.

i jeszcze te zlacza, niby lepsze od standardowych, ale przynajmniej u mnie
wtyczki stanowczo zbyt luzno siedza w gniazdkach dyskowych (kable dolaczone
przez msi do kt-400 ultra). nie wiem czy jest tak wszedzie, ale u mnie
wystarczy lekko pociagnac i juz wyskakuje, co za kazdym razem przyprawia
mnie o zawal, bo mam raid-0 na dwoch maxtorach i nie jestem pewien czy sie
macierz odtworzy.

tbg