Re: dysk i kontroler S-ATA?

Autor: Kuba <qba_at_nysa.com.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 09:51:29 MET DST

Użytkownik "tbg" <tbg@poczta.onet.pl.no-spam> napisał w wiadomości
news:40ed946a$1@news.home.net.pl...
> "Kuba" <qba@nysa.com.pl> wrote in message

> bez kontrolera faktycznie bez sensu, ale nie zgodze sie co do predkosci.
> przy standardowej pracy faktycznie nie widac roznicy, ale przy
> operacjach na duzych plikach jest to juz bardzo wyrazne. sata sie tak
> nie "dusi" przy tym jak zwykle ata maja w zwyczaju.
> tbg

Tutaj masz rację. Jeżeli więc ma ku temu służyć( do serwera np.)to tak,
ale na zwykłą stacje roboczą to chyba nie warto się ładować w koszta.
Nie wiem, ale mam wrażenie, że ten interfejs jest jakby niedopracowany.
Na powiedzmy 6 sprzdanych już miałem jedną awarię , że dysk poszedł do
wymiany (błąd spójności, po 2 dniach od złożenia kompa). Moze niefart, ale
na Allegro też dużo wysypało takich dysków. Obym się mylił...

--
Pozdrówka! Qba Kubecki
www.mescalito.nysa.com.pl