Re: napelnianie kartridza - problem

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 06:39:55 MET DST

ambroz wrote:

> Ale wg mnie te dysze sie nie zapchaly bo jak przyloze te dysze do
> jakies chusteczki to odbija sie 3 kolory tuszu, wiec tusz z tych dysz
> wychodzi normalnie, ale podczas drukwowania nie uzywa tego jednego
> koloru, choc ten kolor jest w pojemniku i tez wychodzi przez dysze
> ale nie podczas druku :(

Może uszkodziłeś pojemnik z tuszem i teraz po prostu nie działa. Miałem
podobnie z tuszem do Lexmarka Z25. Żółty kolor nie działał i nie
wylatywał z głowicy, potem sie odetkał, ale w wyniku "naprawy" przestał
działać cyjan. I już nic sie nie dało zrobić. Potem przestał działać i
żółty i cyjan. Czas kupić nowe urządzenie.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG:503647