Re: napelnianie kartridza - problem

Autor: ambroz <ambrozy99_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 10:40:34 MET DST

> Może się po prostu zapchał lub zasechł.
> Włóż głowicę na naoc na spodeczek z gorącą wodą.

No to z poniższych informacji juz wiem ze nei mam kartridzy tylko pojemniki
(zle nazwalem z braku wiedzy) no i w tym pojemniku jest tez glowica.

Ale wg mnie te dysze sie nie zapchaly bo jak przyloze te dysze do jakies
chusteczki to odbija sie 3 kolory tuszu, wiec tusz z tych dysz wychodzi
normalnie, ale podczas drukwowania nie uzywa tego jednego koloru, choc ten
kolor jest w pojemniku i tez wychodzi przez dysze ale nie podczas druku :(

Amber