Re: 2 dyski

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 00:09:02 MET DST

kamtzu wrote:

[cut]
> Najwazniejszym czynnikiem ma byc glosnosc dysku... Sklaniam sie ku
> samsungowi
> bo ktos tu kiedys pisal ze sa cichutkie... poza tym maja gwarancje 36
> miesiecy,
> gdzies wyczytalem ze jest ata133 i do tego jest tanszy :) (choc cena dosyc
> zblizona
> i nie gra az takiej roli)
>
> prawda to?
Mam samsunga (SP1614N, 160GB, 8MB) i faktycznie jest cichy i w miare szybki
(fakt, ze moj ma 8mb cache'u i olejowe lozyska, co - chyba - nie musi byc
standardem).
Jak na razie jestem najzupelniej zadowolony, chociaz dzisiaj moj spokoj
ducha zostal nieco zmacony (patrz watek: diagnostyka dysku). Ale jak na
razie nic szczegolnego wiecej sie nie dzieje, wiec mysle ze moge polecic te
firme.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam