Re: Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: frulik <zajac309_NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 00:09:51 MET DST

Sander wrote:
> Może ten Twój zasilacz padł i pociągnął za sobą płytę ?

Podłączyłem jeszcze inny (codegen 300) ten chodzi, ale efekt taki sam, jak
poprzednio z tym IMPET'em, tylko teraz nawet jak chcę, to nie mogę
zainstalować żadnych sterów. - wywala mi napis, że to nie ta platforma, lub
brak sterownika ekranu. Podłączyłem raz jeszcze IMPET i też już nic nie mogę
zainstalować.
Poza tym mam ciekawy objaw - po kolejnej wymianie grafik, zapomniałem
podłączyć do niej zasilanie, ale był kabelek, tylko że podłączony do
wiatraka, no i wiatrak się kręcił (z normalną prędkością), więc karta musi
dawać napięcie z AGP na zasilanie. Myślałem, że ona ma (tylko) pobierać i po
to właśnie dodatkowe. Czy to normalne ?
P.S. Chwilowo z innego konta
THX za dotychczasową pomoc.