Re: RS232 w notebooku

Autor: MiB <brak_at_emaila.pll>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 22:00:03 MET DST

"Marcin" <marcinps3@poczta.fm> wrote in
news:cck734$gte$1@atlantis.news.tpi.pl:

> A tak na marginesie to do czego potrzebojesz taka przejscowke??

Do sprzętowego syntezatora mowy :)

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, chyba zaryzykuje z konwerterem na USB, bo
wydawanie 450 zł. jakoś mi się nie uśmiecha...

Czy dobrze rozumiem, że problem z konwerterami USB jest taki, że nie
potrafią emulować sygnałów sterujących RTS, DTR itp.?
A jeśli tak, to czy jest szansa jakoś programowo sprawdzić, czy mój sprzęt
się bez tych sygnałów potrafi obejść? (przecinania odpowiednich kabli
chciałbym uniknąć :> ).

--
pzdr.
MB