Re: Jaka drukara ?? HP 5150 lub 7260

Autor: Tynio <tynio_NO_SPAM__at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 21:17:15 MET DST

> 1) Jeżeli teksty -> laserówka
> 2) fotografie z aparatu osobiście nagrywam na cdrw i zanoszę do
> laboratorium cyfrowego, dużo taniej wychodzi...

Bez przesady nie stać mnie na kolorową laserówkę ;) - żartowałem
ale jakoś nie pasi mi laser (mam jak coś w pracy)
chodzi mi by można sobie coś druknąc w domu (jakieś podanie tekst
tabelkę lub coś z Internetu) oraz tak jak odpisałem do pierwszego posta
wydruk jakiegoś zdjęcia na szybkiego dla kogoś kto właśnie tego chce
A że coś takiego jak cdwr jest to wiem bo bardzo często nosze do labu (po
jakieś 50 zdjęć miesięcznie )

Tynio

pozdrawiam