Re: RS232 w notebooku

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_witch.gdzies.tam>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 21:14:39 MET DST

W artykule <Xns9520CDDA6265Cmibolimpnet@127.0.0.1> MiB napisał(a):

> Witam,
> Szukam albo konwertera USB albo karty PCMCIA, która pozwoliłaby mi uzyskać
> port szeregowy działający także pod Linuksem - wszystko co do tej pory

USB raczej zapomnij, i tak 3/4 urządzeń na RS232 nie działa dobrze z
tymi konwerterami.

PCMCIA, szukaj na allegro "16 bitowa karta z RS232" około 460 pln. I nie
kupuj tych za 200-300. Karta jest dość droga ale z kilku prostych testów
działa ze wszystkim, nawet z dosem.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej