Re: Trident VGA

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 14:18:39 MET DST

Thu, 8 Jul 2004 13:21:57 +0200, na pl.comp.pecet, Andrzej P. Wozniak
napisał(a):
> gniazdko, może wtyczkę, a może kabel monitora - czy to z powodu
> uszkodzenia, czy z powodu "oszczędności".

musi to byc uszkodzenie, poniewaz nie przenosze komputera, ani nie ruszam
kabli, nawet podczas miekkiego resetu moze inaczej wykryc karte. poza tym
kabel i monitor jest w 100% dobry.

> Sprawdź, oczywiście przed załadowaniem X-ów.

bede musial zobaczyc, zastanawia mnie tylko fakt, ze jesli uruchomie
linuksa z dosa, to obraz zawsze jest kolorowy (kernel poprawnie rozpoznaje
karte), nawet jesli w dosie byl czarno-bialy, a gdy laduje przy
uruchomieniu za pomoca lilo, to bywa roznie, ale to juz chyba temat na inna
grupe... :)

Pozdrawiam, Robert.