Re: Trident VGA

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 13:21:57 MET DST

Osoba podpisana jako Robert Borkowski
<robertborkowski.usun_to@interia.pl> w artykule
<news:m3nhzt24sqsy.45284rmsp70q$.dlg@40tude.net> pisze:

> mimo wszystko taki program nie rozwiaze problemu na stale. karta bedzie
> dzialala w wymuszonym trybie tylko do nastepnego uruchomienia komputera.

Niestety, innego wyjścia w danej konfiguracji może nie być - właśnie
dlatego wymyślono program. Poza tym, jak zauważył kolega w wiadomości
obok, może być to spowodowane przez kłopoty na wyjściu karty - może
gniazdko, może wtyczkę, a może kabel monitora - czy to z powodu
uszkodzenia, czy z powodu "oszczędności".

> a zadziala w ten sposob? chyba nie...

Sprawdź, oczywiście przed załadowaniem X-ów.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)