Re: Niszczenie danych - kto wpadnie na pomysl...?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 13:20:02 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:17pi90d6f5b3u.1c1brbi4mcc7l.dlg@40tude.net
> Michal Kawecki napisał:
[...]
> Jest jeszcze jedna fajna stronka, na której fajnie to tłumaczą:
> http://www.48bitlba.com/help.htm

Thx, znam ją, jednak na grupę wolę podawać teksty po polsku :-).

> Żartujesz? Udało ci się odzyskać nadpisane dane? Wiem, że masz talent
> do takich operacji, ale bez jaj - po czymś takim?! Masz mikroskop
> elektronowy, czy jak? :)

Tak chyba myślą ludzie, którzy się do mnie zgłaszają ;-)). Niestety nie
ma tak dobrze. Chodziło o odzyskanie pozostałych danych z pojedynczej
partycji 200 GB (!), po nadpisaniu jej początku - w tym najważniejszych
kawałków MFT, niestety.

/odpowiadając zmień px na pl/