Re: Jaki dysk twardy wybrac?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 13:26:07 MET DST

Niejaki stefe twierdzi jakoby:

> bez przesady slychac zpis i odczyt, ale zeby "wiuuu"?

Wiuu, wiuuu :)
Mam półtoraroczego Caviara 80GB. Przez pół roku był cichutki, potem
zaczął się "wiuu". Jest to denerwujący świst wirujących talerzy, na
bardzo wysokim tonie... W każdym razie u mnie jest głośniejszy od
coolera na procesorze.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//