Re: Niszczenie danych - kto wpadnie na pomysl...?

Autor: W.R. <jaUSUN_at_poczta.neostrada.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 11:10:37 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w > W Windows 2000
obsługa dużych dysków twardych nie jest domyślnie
> włączona, chyba że podczas instalacji tego SP3 miałeś taki dysk podpięty
> do systemu. W przeciwnym razie trzeba ją ręcznie włączyć, a jak to
> zrobić znajdziesz pod tym linkiem:
>
> 305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie
> Windows 2000
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

Ale ja mam Windowsa XP z wszystkimi aktualizacjami. a zgodnie z tym co
napisali na stronie microsofta ...." Uwaga: Podane wyżej ustawienie rejestru
jest ignorowane w systemie Windows XP z dodatkiem SP1 i w systemach
nowszych...."
W moim rejestrze nawet nie ma takiego klucza jak EnableBigLba